Hoe werken wij

  • U meldt een storing via het formulier op de website of via e-mail
  • Wij nemen contact met u op en maken met u een afspraak voor een monteursbezoek.
  • De avond voor het bezoek maken wij de route en krijgt u van ons een bericht met een wat betere tijdsindicatie
  • Op de afgesproken dag komt de monteur langs en stelt een diagnose.
  • Na het stellen van de diagnose zal de monteur u indien nodig eerst een prijsopgave geven.
  • U beslist dan of u de machine wel of niet wilt laten repareren.
  • Als u akkoord gaat zal de monteur het apparaat herstellen of als dat nodig is de onderdelen bestellen, zodra deze binnen zijn wordt er een nieuwe afspraak gemaakt om de reparatie te voltooien.
  • Als u de machine niet laat repareren betaalt u alleen het starttarief ongeacht hoe lang de monteur bezig is geweest.
  • Indien u dat wenst zal de monteur u adviseren bij de aanschaf van een nieuw apparaat.
  • U betaalt bij ons pas als de reparatie beëindigd is dus niet vooraf of halverwege.

Reparatieservice

HTL reparatieservice

Hoenderweg 3

3851 RZ Ermelo

info@reparatieservice.nl